2012/05/26

Portfolio 2.0

Kissé szegényes ez a hónap témákban, mi tagadás. Ennek oka, hogy rengeteget ügyeskedem különféle körökben, valamint iskolai éveim végeztével vizsgáznom kellett, ami jelentősen csökkentette a blogra fordítható időm. Pedig igyekszem, és bár úgy kezdtem neki, hogy nem az én sportom, azért csak akad pár olvasó és nekem is egyre inkább tetszik ez a kör.

Most ismét egy kissé személyesebb jellegű bejegyzés következzék. Nem tudom, kik azok, akik látogatják weboldalam, de lassan elkészül az új verzió, amely a http://jkrisztian.web44.net címen továbbra is elérhető. Eddig is fent volt egy félkész változat, mely már használható, de most kisebb változtatásokat eszközöltem rajt.

A STÍLUS
Stílusban megkedveltem az egyszerűbb, letisztult designt, így az új oldal ennek szellemében, mindössze három szín felhasználásával, egyetlen oldalra készült. Igyekeztem a lehető legáttekinthetőbb, mégis tetszetős kinézetet összehozni, amely remélhetőleg mások tetszését is elnyeri.


FELÉPÍTÉS
Az oldal részeit szerintem nemigen kell magyarázni. Felül a kapcsolattartást segítő ikonok, valamint letölthető önéletrajzom kapott helyet, jobb oldalt pedig három egyszerű link, melyek különböző részekre hivatkoznak.
A részeket kis cikk-cakkos vonallal választottam el, így nem annyira monoton a külső, valamint egy-egy nagyobb ikon foglal helyet a részek felett, amely az adott szekcióra jellemző.

A felső részen néhány általánosabb infó rólam, valamint elhelyeztem az általam használt programok ikonjait.
A munkáim szekcióban megtekinthetőek azok a játékok/weboldalak, amelyek kivitelezésében részt vettem. A játékok egyelőre nem letölthetők, innen (a http://cogwheelgames.com oldalon megtalálhatók) de ez a későbbiekben orvosolva lesz.

A kapcsolat rész szerintem egyértelmű.

FUNKCIÓK
Amennyire lehetett, leegyszerűsítettem az új oldalt, amely szerintem nem vált kárára. Lényegében minden fontosabb információ ugyanúgy megtalálható rajt, mint a korábbi oldalon, csak áttekinthetőbb formában.
Munkáimnál, amelyek nem weboldalak, a képre kattintva egy néhány képes galéria jön elő, amely pár képet bemutat, illetve rövid információt is ad az adott munkámról.
Azoknak, akik látták az első személyes oldalam, valószínűleg feltűnt, hogy a regisztráció/komment lehetőség eltűnt. Egyszerűen nem volt rájuk szükség. Az igazat megvallva már akkor is csak tesztként került be, hogy később könnyen átültethető legyen a Cogwheel Games oldalára, így most kivettem.

A JÖVŐBEN
Kisebb-nagyobb újítások biztos fognak felkerülni az oldalra, ilyen a korábban említett letöltések rész, illetve tervezem, hogy a legfrissebb blogon olvasható bejegyzéseket szintén megjelentetem rajt.
A tervek közt szerepel még a galéria ikonjainak lecserélése sajátokra, amelyek még egyedibbé teszik majd a lapot.

ÖSSZEGZÉS
Nos, azt hiszem, ez az, amit érdemes tudni az új oldalamról. Egyszerűbb, letisztultabb, szerintem mégis kellemesebb oldalacska lett. Nem állítom, hogy profi kivitelezés,de számomra, és remélhetőleg a látogatók számára is megfelel majd.
Véleményeket, ötleteket pedig szívesen fogadok továbbra is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése