2013/08/25

Kazamata - Mozgásban

Szörnyű dolog tudni, hogy már egy hónap eltelt a legutolsó bejegyzés óta. És még szörnyűbb, hogy közben alig-alig haladtam. Kárpótlásként egy elég egyszerű, és ráadásul rosszul felvett kis videót hoztam össze, hogy lássátok, milyen is mozgásban a játék. Ennél persze jóval több dolog készült bele, melyeket a videón nem láttok, és élesben gyorsabb is a játék, mint a felvételen.

Ami még így elkészült, bár valószínűleg kinézetileg újra lesz tervezve, az a szintlépés, ami elég egyszerű módon, de szintén viszonylag véletlenszerűen működik. Ha szintet lépünk, felugrik a kis képernyő,majd véletlenszerűen kisorsol 3 stat növelő gombot, melyek közül választhatunk, hogy most épp mire szeretnénk fejlődni. Ha 3* kapod ugyanazt, akkor így jártál :D
A HP és MP növelő gombok 3-3 egységgel növelik meg életerő, illetve manapontjainkat, a többi ( támadások, védekezések, kitérés, kitartás) pedig 1-1 pontot dob az adott tulajdonságra.

Ezzel párhuzamosan az ellenfelek is kicsit erősebbek lettek, így félig-meddig velünk együtt is fejlődnek, hogy a kihívás megmaradjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése