2013/07/28

Kazamata - Életjelek

Nem, nem haltunk meg. Előre leszögezem, nem lesz túl hosszú, ámbár rég volt helyzetjelentés a játékról, hiszen az utóbbi időben elég nagyot változott a világ a projekt körül. Persze ezt nem úgy kell érteni, hogy maga a játék váltott stílust, velünk fordult nagyot a világ.

MIÉRT NEM JELENTKEZTEM EDDIG
Ugye mint korábban említettem, Arch intézte a grafikai részeket, én pedig a programozást ebben a projektben. Idő közben Arch és én is munkahelyen is dolgozunk, így mindkettőnknek jelentősen kevesebb az ideje, illetve Arch jelenleg, időhiányra hivatkozva nem is készít grafikákat a projekthez.
Ezt teljes mértékben megértem, tiszteletben tartom, és ez egy remek alkalom arra, hogy megköszönjem minden eddigi segítségét, amit a projektért tett. Többet köszönhetek neki, mint hiszi, egyszóval: Nagyon köszönöm. (Na jó, ez 2 volt.)
Arch hiánya azonban az én kedvemre is rányomta a bélyegét, így el kellett telnie némi időnek ahhoz, hogy összeszedjem magam újra. Valahogy most kezdek el visszaszállingózni a régi lelkiállapotba és egyedül ugyan, de folytatom a játékot.
Jelentősen lassabban haladok, mivel munka mellett, és egyedül készítem a grafikákat és a program kódját is. Van ilyen, de azért igyekszem :)

No, és akkor...

MIK AZ ÚJDONSÁGOK?
Elkészítettem néhány új ellenfél grafikáját és részbe a tulajdonságaikat, melyeket alant megtekinthettek:

Emellett elkészült az első boss grafikája is, őt még nem tenném ki, mivel nem végleges. Emellett pedig kisebb fejlesztésen esett át a generátor is, így most már speciális szobák is generálódnak. Ilyen a pl. a 'könyvtár', melyben könyvespolcokon találhatunk tekercseket, vagy a fegyver-páncélszoba. Röviden, és sajnos csak ennyi az érdemi fejlődés, de igyekszem készítgetni a játékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése