2012/04/28

Miből lesz a cserebogár (pt2)

Eljött hát a második nap. Ígéretemhez híven itt a mai helyzetjelentés a tegnap említett alkotásról. Aki nem értené, miről is van szó, olvasson bele az előző bejegyzésbe, és remélhetőleg képben lesz.

HALADÁS...

Fáradt vagyok. Baromi fáradt, de tényleg. Említettem az előző postban, hogy szeretnék látványosabb eredményt produkálni, így a mai napot teljes egészében a program grafikájának szenteltem. Izzott a Photoshop és a GIMP is rendesen, hogy megérte-e, döntsétek el magatok.

LÁSS, NE CSAK NÉZZ

Lévén, öt nap nem túl sok, teljes egészében saját grafikát készíteni nagy kihívás. Túl nagy is lett volna, de nem szeretnék netről összebuherált grafikákkal jelentkezni, így kompromisszumot kötöttem magammal.
A HUD elemeit és hasonló contenteket teljes egészében magam rajzoltam, a játékban látható portrékat és háttereket azonban ennyi idő alatt (szerintem) lehetetlen lenne kivitelezni, így a következő megoldást választottam.
Neten keresett, de kizárólag kézzel rajzolt, skicc, vagy concept rajzhoz hasonló, fekete-fehér művekből válogattam, teljesen vegyes minőségben. Volt, ami conceptként is tényleg jól nézett ki, de volt olyan is, melyet 10 évesen megrajzoltam volna. Az, hogy mit választottam, kizárólag a keresett lénytől függött.
Ezek után fellőve a Photoshopot, kissé átdolgoztam, majd kiszíneztem ezeket a rajzokat. Íme néhány ezekből a rajzokból:

A LÁTVÁNY MÖGÖTT

Természetesen az új elemeknek valahol meg is kell jelenniük, így a mai nap ezen kódsorokat is bebiggyesztettem a programba. A szereplő mágus képe fix, az ellenfelek pedig változnak, és egyre nehezebbek, attól függően, hol is tartunk a játékban. De gondolom, ez természetes.
Hogy ez a nehézség miben nyilvánul meg?
Mostantól az érkező bogyók nem külön helyről érkeznek, hanem az adott sín végén lévő löveg random generálja őket annyiszor, amilyen nehéz az adott ellenfél. Ezen felül az ellenfelek több-kevesebb sínnel rendelkeznek (max 4) amelyekről párhuzamosan zúdítják támadásaikat.

A végére pedig egy legkevésbé sem tökéletes, de tényleg látványos haladás a tegnapi négyzet-párbajhoz képest:

Holnap újabb helyzetjelentés következik, addig is türelem. Most pedig megyek aludni. Rám fér :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése