2012/12/23

Köreim.net

Gondolkoztam, felhozzam-e a témát, de megteszem. Jó ideje készülget már nálam, azóta teljesen újra lett írva, áttervezve, kibővítve. Még mindig nem teljes, még mindig nem végleges, esélyes, hogy a közeljövőben új tárhelyre költözik, épül, változik. Még elég üres, hiszen a tartalmat majd a felhasználók adják, de nagyjából működik.

Betekintő itt: http://koreim.net16.net

Az ok: Szeretem a G+ közösséget, új embereket ismertem meg, akikkel azóta is tartom a kapcsolatot, és sikerült beilleszkednem úgy, hogy mára minden egyéb "közösségi" hálózatot, weboldalt felváltott. Vannak azonban jó néhányan, akiknek ez nem sikerül, vagy nehezebben megy. Írtam már korábban némi segítséget, jó pár, ha úgy tetszik, társammal együtt, akik igyekeztek segíteni a G+ra bekerülő új embereknek.

A cél: Én is ezt céloztam meg. Segíteni azoknak, akik nem igazodnak ki egy új, eddig ismeretlen helyen. Mi már tudjuk, hogy van bent lehetőség, tudjuk, hogy van rajt jó néhány olyan oldal, amit érdemes követni. Az oldal igyekszik összegyűjteni és kategóriánként rendezni ezeket, azok számára, akik nem igazán tudják, mit keressenek. Továbbá szerettem volna, ha a tartalmat maguk a közösség tagjai adják, így nem az én, vagy az ismerőseim kedvenceit találhatjátok meg, hanem lehetőséget kaptok saját tartalmat, oldalt beküldeni.
Az egyetlen apró kérésem, hogy kulturáltan  spamek nélkül tegyétek mindezt, és kérlek nézzétek el a jelenlegi hibáit, igyekszem, sőt, talán mondhatom így, igyekszünk javítani a hibákat, és bővíteni az oldalt.

Továbbá, köszönetet szeretnék mondani +Robert Cartman nak, +Blake Dashed nek, +Balazs Nadasdi nak, +Tóth Gergő nek és +Olivér Molnár nak a segítségért, és a Google+ közösségnek a közösség erősítéséért.

Használjátok egészséggel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése