2013/06/16

Kazamata - 6-7. hét

Na, azért nem állt meg az élet. A múltheti kihagyás után most pótolom eme hiányosságom, és okot szolgáltatok az elmaradásra is.

HATODIK HÉT
Lőjük is le a poént, miért nem volt a múlt héten bejegyzés. Ez egyszerű. Egyetlen egy dolog készült el, ez pedig az achievement rendszer, magának a játéknak a lelke, ha úgy tetszik. Rengeteg meló volt vele, és még most sem teljesen úgy néz ki, ahogy szeretném, de már azért hasonlít. Bár élesben még nem próbáltam, hiszen ehhez regisztrálni kell előbb Gamejoltra a projektet, amit még nem tettünk meg, de egy korábbi játék jutalmait berántva egész jól működik, és szépen ki is jelzi a megszerzett, illetve elérhető trófeákat.
Ebben a projektben a városon belüli hivatalban nézhető meg, amolyan napló szerű formátumban, melynek grafikáit készítettem el a hatodik héten, illetve helyreigazgattam, és picit megbuheráltam az alap achievement scriptet is. Ennek hála, ha be vagyunk jelentkezve, a városiak megismernek minket, és név szerint köszönnek :) Apróság, de nekem tetszik, bele kellett raknom.


HETEDIK HÉT
Az achievementek után ismét a városkát fejlesztgettem. Szemfülesek az előző képen már észrevehették a 'Merchant' és 'Iron Tusk' gombokat. A kereskedő az, aminek tűnik, az 'Iron Tusk' pedig a helyi kovács céhe. Mindkettő egy-egy bolt, némi apró difivel.
A kereskedő amolyan vándor kereskedő, szinttől, fajtól, és mindentől függetlenül, teljesen vegyesen szórja ránk az áruit. Lehetnek nála gyógyitalok, fegyverek, pajzsok, vagy akár tekercsek is, nem számít.
Ezzel szemben a kovács szintünknek megfelelően árul fegyvereket, páncélokat és pajzsokat, de csakis kizárólag ezeket, valamint kapható lesz nála erősebb, magasabb szintű fegyver is a későbbiekben, melyeket a kereskedőnél nem szerezhetünk be.

Bekerült továbbá néhány új szörny és tárgy is, így már jöhet ellenünk naga, gólem és különféle ízeltlábú teremtmény is, így még változatosabb a felhozatal. Összehoztam, bár még kissé kezdetlegesen, hogy az ellenfelek bizonyos eséllyel tárgyakat is hagyhatnak maguk után. Jelenleg a csontváz hagyhat maga után törött koponyát, ami tulajdonképp semmire sem jó, legalábbis egyelőre, illetve egész koponyát, melyet mágikus pajzsként használhatunk. Kísérleteztem a gyógyitalokkal is. A terv, hogy a különböző színű italok más-más hatással rendelkezzenek egyes játékok alatt, ám ez még nem működik tökéletesen. Sajnos Arch mostanában nem válaszolt, de biztos vagyok benn, hogy oka van rá, és amit tudok, haladok a projekttel magam is. Ha netán elmaradás lenne a heti rendszerességgel, annak ama egyszerű oka van, hogy nem történt elég érdekes újítás ahhoz, hogy külön blogbejegyzést szenteljek neki, de amint valami kézzel fogható új feature, vagy nevesebb lépés történik, biztosítok mindenkit, hogy itt értesülhet róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése